uppsala - grywalizacjaProjekt Coca-Cola Company ? Happiness Machine zawitał po raz wtóry do Szwecji pod koniec minionego roku. 18 grudnia ? 185 dni przed połową najcieplejszej pory roku ? lata, na ulicy Uppsali pojawił się zmodyfikowany na potrzeby kampanii Coca-Cola Happiness Machine przystanek autobusowy. W trakcie zimowego mrozu, gdy większość ubranych w ciepłe i wielowarstwowe ubrania ludzi rozgrzewała się przestępując z nogi na nogę lub pocierając dłonie, przystanek autobusowy nieopodal, którego znajdowali się zmieniał się wybuchając ferią kolorów.

Tył przystanku Coca-Cola Happiness Machine rozbłyskał ujawniając zamontowany w nim pokaźny wyświetlacz, który prezentował letni dzień ? skąpaną w słońcu łąkę i rozłożyste drzewo. Bok wiaty ujawniał zaś automat vendingowy, który po naciśnięciu przycisku oferował czekającym podróżnym darmową butelkę Coca-Coli. Dodatkowo na betonie stanowiącym podłoże budki wyświetlano hipisowskie kwiaty okazałej wielkości. Pomimo mrozu sięgającego -4 stopni ludzie z uśmiechem przyjmowali darmowe napoje pili je lub zachowywali jako miłą pamiątkę.

Automat Coca-Cola Happiness Machine Sweden jest rewelacyjnym pomysłem, który pozwolił cieszyć się letnią radością nawet w środku mroźnej nocy. Ogromny ekran zastosowany przez Coca-Colę sprawił, iż budka wyglądała olśniewająco i przyciągała do siebie osoby, które nie odwiedziłyby przystanku w normalnych warunkach (nie planowały korzystania z autobusu etc.), a które podobnie jak miliony osób na całym świecie są potencjalnymi klientami koncernu.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl