Jak zachęcić kobiety do większego zaangażowania w życie marki? Wykorzystać to, co jest dla nich przyjemną i odprężającą aktywnością ?spotkania w babskim gronie. Nadzieję na lojalność w dzisiejszym świecie daje chyba jedynie emocjonalne związanie klienta z marką. I jeśli się dobrze zastanowimy, to na podstawie własnych doświadczeń stwierdzimy, że takie podejście zdecydowanie działa ? często przecież zdarza nam się kupić produkt danego producenta nie dlatego, że obiektywnie bije konkurencję na głowę, a dlatego, że darzymy markę sentyme…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków