neuro sleep - grywalizacjaTwórcy amerykańskiego napoju Neuro, który zdobył zaufanie gwiazd takich jak Lady Gaga czy Elton John na Facebooku, stworzyli nową kampanię reklamową na Youtube, która połączona została z wątkiem grywalizacyjnym. Ci, którzy dotrwali i obejrzeli reklamę do końca zostali nagradzani możliwością otrzymania bezpłatnego napoju, będącego tematem kampanii. Docelowo podczas niej firma Neuro zamierzała rozdać jeden milion butelek napoju ?Sleep?, który podobno ma ułatwiać zasypianie dzięki obecności naturalnych składników odżywczych dla organizmu.

Kampania przeznaczona dla kobiet w przedziale wiekowym od osiemnastu do trzydziestu pięciu lat skupiona została wokół postaci Neila Patricka Harrisa, który zachęca do wypróbowania napoju odwołując się do kobiecych instynktów seksualnych. Wideo w przeciągu około dwóch tygodni zostało obejrzane przez ponad milion użytkowników platformy Youtube. Mobilnym elementem kampanii jest także gra której tematem jest napój Neuro, stworzona przy udziale PaeDae. Ci, którzy okażą się zwycięzcami gry będą mogli otrzymać kolejną darmową butelkę napoju. Gra jest zintegrowana z aplikacjami Ruzzle, TV Quiz Show oraz Zynga.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl