Mercedes - grywalizacjaMercedes-Benz wprowadził nową grywalizowaną kampanię reklamową ?Sound With Power?, skierowaną niekonwencjonalnie do osób młodszych w przedziale wiekowym od 30 do 35 lat, która pozwala klientom na rozrywkę opartą na wykorzystaniu i łączeniu dźwięków. Użytkownicy mogą samodzielnie tworzyć mashupy, które następnie będą udostępniać na Twitterze w nadziei na nagrodę główną – uzyskanie szansy na załączenie ich kreacji w nadchodzących reklamach telewizyjnych Mercedes-Benz w Wielkiej Brytanii.

Mashupy opierają się na łączeniu wgranych dźwięków wykonawców jak Tinie Tempah czy Subfocus, brzmień plenerowych i przestrzennych oraz nagrań silnika Mercedesa E63 AMG. Istnieją dziesiątki potencjalnych kombinacji na kreatywne połączenia dźwięków, co daje dużą swobodę działania dla klientów marki Mercedes. ?Idea kryła się za spostrzeżeniem, że wszystkie rodzaje dźwięków posiadają siłę emocjonalną,? powiedział Martin Loraine, copywriter AMV BBDO. ?Poprosiliśmy użytkowników o interakcję w postaci wybrania najbardziej emocjonalnych brzmień… to naprawdę angażujące zadanie, które daje wiele zabawy.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl