Grywalizacja nowej kampanii Forda Fiesty o nazwie PlayThru, która testowała nowy rodzaj weryfikacji użytkowników otrzymała świetny wynik CTR (click through rates) w wysokości 8,76 procenta oraz 133-godzinną interakcję z marką. Zastosowanie alternatywy dla tradycyjnej formy CAPTCHA Are You Human okazała się być nie tylko sposobem na odróżnienie aktywności człowieka od bota w Internecie, ale także na zmianę widoczności reklamowych bannerów. Kampania PlayThru dla Forda Fiesty była skierowana do ludzi pomiędzy 18 a 34 rokiem życia, została zainicjow…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków