W 2011 roku amerykańska sieć luksusowych hoteli, Marriott International Inc., planowała zatrudnić ponad 50 tysięcy nowych pracowników, głównie z krajów rozwijających się.  Za najbardziej atrakcyjnych kandydatów uznała osoby urodzone w latach 1980-1995, czyli tzw. pokolenie Y. By do nich dotrzeć postawiła na dwie najbardziej charakterystyczne cechy tego pokolenia: uwielbienie do gier i uzależnienie od mediów społecznościowych. Gra My Marriott Hotel wystartowała na Facebooku w połowie 2011 roku i umożliwiała graczom wcielenie się w rolę mened…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków