freshdesk - grywalizacjaKalifornijski startup The Walnut pozyskał 7 milionów dolarów na zwiększenie dystrybucji oprogramowania z kategorii support software do zainteresowanych użytkowników, z naciskiem na rynek amerykański. Oprogramowanie to w sposób zautomatyzowany przetwarza zapytania skierowane przez różnego rodzaju kanały jak maile, fora internetowe, chat na żywo, czy społecznościowe media w formę ?biletów?, umożliwiających zespołowi, którego zadaniem jest odpowiadanie na pytania użytkowników łatwiejsze śledzenie wszystkich próśb o rozwiązanie problemów i pozwalających lepiej skoordynować pomoc.

Konkurencją Freshdesk są Zendesk, Desk.com oraz Service Cloud, jednak firmę odróżnia od wszystkich jej konkurentów system wspomagany przez grywalizację. ?Wierzymy, że wsparcie klientów powinno być oparte na dobrej zabawie, co stało się podstawowym powodem, dla którego wdrożyliśmy grywalizacyjny komponent do naszego projektu?, powiedział Girish Mathrubootham, założyciel Freshdesk oraz CEO. ?Freshdesk jest jedyną platformą tego typu, która wykorzystuje grywalizację.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl