Anywake Jak można wnioskować po popularności projektów aplikacji mających na celu szybkie i skuteczne budzenie Szwedów nacja ta ma problem z porannym wstawaniem. Pisaliśmy już o aplikacji Early Bird, która za regularne, wczesne wstawanie miała wynagradzać swych użytkowników zniżkami na kawę lub darmowym produktem ? dzisiaj przyszedł czas na Anywake.

Anywake jest prostą aplikacją przeznaczoną na jeden z najpopularniejszych smartfonowych systemów operacyjnych ? iOS. Aplikacja swą funkcjonalnością z pozoru nie różni się od standardowego budzika. Została ona wykonana w estetyczny i utylitarny sposób ? użytkownik wybiera godzinę uruchomienia alarmu dzięki systemowi pojawiających się na ekranie obrotowych kół. Co więc nietypowego kryje się w Anywake?

Anywake umożliwia zabawę poprzez wykonywanie prostych zadań, za które użytkownik aplikacji może otrzymać realną nagrodę. Zamiast porannego rozleniwienia, które często wiedzie do wyłączenia budzika i powrotu do snu aplikacja implikuje skupienie, za które możemy otrzymać premię. Anywake zamiast standardowych kurantów, czy pobudki za pomocą wybranej ścieżki muzycznej budzi użytkownika za pomocą odgłosów miasta. Od czasu uruchomienia alarmu ?śpioch? ma 60 sekund na odgadnięcie nazwy miasta i wpisanie w pola na wyświetlaczu smartfonu. Wpisanie nazwy miasta umożliwia wyłączenie opcji budzenia.

Gra nie jest tak prosta jak się wydaje ? odgłosy ulicznego życia brzmią niezwykle podobnie w owych metropoliach, jako rodzaj podpowiedzi wprowadzono więc fragmenty rozmów w języku danego państwa, którego zagadka dotyczy. Miastami do odgadnięcia są przeważnie stolice lub duże miasta, co należy uznać za stereotypowe, jednak również ten element jest pomocny w trafnym wytypowaniu metropolii. Jeśli użytkownik wykazał się poprawną umiejętnością kojarzenia oraz refleksem (limit 60 sekund na wpisanie nazwy) był automatycznie nagradzany kuponem rabatowym umożliwiającym uzyskanie zniżki na lot do miasta z porannego budzika. Jeśli próba kończyła się niepowodzeniem można było przystąpić do zabawy dopiero następnego dnia, co uniemożliwiało proste przestawienie budzika i uzyskanie dodatkowej ?nieprzepisowej? próby.

Akcję mająca na celu sprawne budzenie Szwedów i skłonienie ich do większej mobilności szczególnie w okresie, w którym Szwecja cierpi na deficyt dużej ilości promieni słonecznych stworzyło szwedzkie studio DDB do spółki z popularną Lufthansa.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl