foursquare - grywalizacjaFoursquare, będący mobilną siecią społecznościową, zebrał 35 milionów dolarów na rozwój, jak poinformował niedawno współzałożyciel i CEO Dennis Crowley na oficjalnym firmowym blogu. Crowley ogłosił wzrost kapitału dzięki inwestycjom z udziałem DFJ Growth oraz Capital Group. Elementem towarzyszącym tym posunięciom było przyłączenie się nowego członka zespołu do Foursquare, Barry?ego Schulera.

Nowy zasób funduszy ma w zamierzeniach zostać przeznaczony na przyspieszenie działań Foursquare związanych ze wzmocnieniem ich sieci reklamowej, dzięki której zainteresowani klienci będą mogli promować swoje działania wśród stale rosnącej liczby 45 milionów użytkowników za pomocą targetowanych przedsięwzięć oraz ofert w formie kuponów. Targetowane oferty stanowić będą część mocy napędowej rekomendacji, która jest rozbudowywana przez Foursquare.

Platforma społecznościowa obecnie pozwala swoim reklamodawcom zamieszczać reklamy w czasie rzeczywistym oraz umieszczać rekomendacje wyświetlane na urządzeniach mobilnych.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl