Coca-Cola Company prowadzi bardzo szeroko zakrojone promocyjne akcje vendingowe. Rozdawanie bonusowych zabawek, napojów, czy pizzy w wykonaniu Coca-Coli wydaje się wręcz codziennością. Amerykański koncern uczestniczy również w działaniach promujących największe, kasowe hity sygnowane przez hollywoodzkie wytwórnie. Co nie może dziwić Coca-Cola uczestniczyła więc również w promocji ?Skyfall?, w którym po raz kolejny mogliśmy zobaczyć wyjątkowo brawurowe akcje wykonywane przez bohaterskiego Jamesa Bonda, w postać którego w 2012 roku wcielił…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków