„Działy HR w codziennej pracy wykorzystują wiele mechanizmów, które mają na celu efektywną rekrutację, motywację, budowanie ścieżek karier, ocenianie pracowników i budowanie zespołów (łącznie z największym zespołem, obejmujących wszystkich pracowników). Niektóre z tych mechanizmów są bardzo proste, inne ? dużo bardziej zaawansowane, każdy z nich stosuje narzędzia, które umożliwiają maksymalizację efektu.” ? pisze Piotr Pajewski dla miesięcznika Benefit (czerwiec 2013).
Grywalizacja24 w miesięczniku „Benefit”
Tagi: Enterprise gamification, gamification, gamifikacja, Gryfikacja, Grywalizacja, grywalizacja biznesowa, Grywalizacja w biznesie, grywalizacja w firmie, Grywalizacja w rekrutacji, news, zaangażowanie pracowników
Najczęściej czytane:
Definicje »
Grywalizacja (ang. gamification), tłumaczona także jako gryfikacja lub gamifikacja, oznacza świadome i celowe zastosowanie mechanizmów i technik wykorzystywanych podczas projektowania gier, w celu zwiększania zaangażowania, lojalności, modyfikowania zachowań i przyzwyczajeń ludzi... »Grywalizacja biznesowa (ang. enterprise gamification) jest zastosowaniem technik i mechanizmów grywalizacyjnych dla celów biznesowych. W zależności od potrzeb mechanizmy te kierowane są do pracowników, klientów, kontrahentów lub innych partnerów biznesowych przedsiębiorstwa, co pozwala na podniesienie efektywności procesów biznesowych w odpowiednich obszarach... »
Zobacz pozostałe definicje »