750x200_b

29 kwietnia 2014 r. w Businessman Institute w Warszawie odbędzie się kolejna z jednodniowych konferencji pod wspólną nazwą Game Industry Trends (GIT). Organizowane przez NoNoobs spotkania poruszają różnorodną tematykę związaną z szeroko pojętym rynkiem interaktywnej rozrywki. Tegoroczna konferencja w całości poświęcona jest potencjałowi marketingu, który tkwi w cyfrowej rozrywce i grach wideo.

Tym razem skupimy się na marketingu ? mówi Tomek Kreczmar, dyrektor artystyczny konferencji GIT. ? Gry, zarówno produkcje na PC i urządzenia mobilne oraz gry na konsole, z roku na rok stają się coraz efektywniejszym narzędziem promocji. Advergaming to już nie tylko lokowanie produktu, ale również produkcja gier dedykowanych konkretnym markom, różnorodne dodatki do gier oraz gry typu free2play i mikropłatności. Gry są również świetnym narzędziem brand storytellingu. Na konferencji przyjrzymy się dokładnie tym zjawiskom na świecie i zastanowimy nad dalszym rozwojem trendu oraz możliwościach wykorzystania go w rodzimych produkcjach i kampaniach marketingowych.

Celem konferencji Game Industry Trends: Marketing 2014 jest wskazanie obecnych i przyszłych trendów w świecie growego marketingu oraz zaprezentowanie ciekawych case studies potwierdzających siłę advergamingu.

Planujemy zastanowić się nad reklamami w grach wideo oraz nad technikami promocji tychże. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania, czy warto tworzyć gry marketingowe lokalnie i globalnie, a jeśli tak: to jakie. Wreszcie poszukamy metod na możliwie najlepszą promocję w grze wideo ? dodaje Dariusz Sokołowski, współzałożyciel NoNoobs.pl.

Zaproszeni goście – specjaliści z branży gier oraz marketingowcy ? na konferencji Game Industry Trends Marketing 2014 zajmą się nie tylko marketingiem gier, ale również grami w marketingu. Celem Konferencji będzie wskazanie właśnie możliwych trendów w świecie growego marketingu.

  • Jakiego typu product placement ma przyszłość?
  • Czy pojawianie się znanych marek w grze denerwuje jej odbiorców?
  • Czy z samych reklam da się utrzymać darmową produkcję mobilną?
  • Czy reklamy w grach AAA oznaczają, że gracze dopłacają do otrzymania promocji?
  • Jakiego typu mechanizmy należy brać pod uwagę decydując się na promocję w grze wideo?

Czy gamifikacja wciąż jest na topie? Jak i które elementy rywalizacji skutecznie zaimplementować do komunikacji marketingowej produktu lub marki? Kto robi to najlepiej? Naszą aspiracją jest, aby z jednej strony przedstawić ciekawe rozwiązania advergamingowe oraz zaprezentować techniki promocji samych gier wideo, a z drugiej dokładnie przyjrzeć się, wciąż chyba nie do końca odkrytym w Polsce, możliwościom gamifikacji ? mówi Agnieszka Świtkowska, współzałożyciel NoNoobs.pl.

GIT: Marketing 2014 to wydarzenie, które ma na celu promowanie wiedzy praktycznej. Spotkanie jest także okazją do nawiązania kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami i ekspertami.

Nasza konferencja jest odpowiedzią na potrzeby rynku ? dodaje Dariusz Sokołowski. Program budujemy tak, aby poruszana tematyka możliwie najlepiej wpisała się nie tylko w oczekiwania brand managerów czy marketingowców, ale także firm poszukujących nowych trendów promocyjnych.

Konferencja odbędzie się 29 kwietnia 2014 r. w Businessman Institute w Warszawie. Szczegółowe informacje, program oraz formularz zgłoszenia dostępne są na stronie http://2014.gitmarketing.pl. Organizatorem Wydarzenia jest NoNoobs.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl