Kongres Lojalność Klientów - grywalizacjaGrywalizacja24.pl, patron mediowy wydarzenia, ma przyjemność zaprosić na 14. Kongres Lojalność Klienta, który odbędzie się w dniach 19-20 marca br., w Hotelu Sheraton, w Warszawie.

Jest to jedno z najważniejszych branżowych spotkań, które rok rocznie skupia liderów zarządzających polityką lojalności w firmach, ale przede wszystkim wyznaczają trendy w tej dziedzinie! Od lat podczas wydarzenia gromadzą się najznamienitsze osobistości i najlepsi eksperci z branży, pokazywane są najbardziej zaskakujące case studies oraz poruszane najciekawsze i najaktualniejsze tematy, które dynamicznie wpływają na definicję lojalności na polskim rynku.

Spotkanie jest jedynym w swoim rodzaju miejscem wymiany doświadczeń oraz zdobycia wiedzy niezbędnej polskim specjalistom do stania się ekspertami cenionymi na arenie międzynarodowej.

Szeroko pojęta polityka lojalnościowa firm funkcjonujących na polskim rynku każdego dnia ulega diametralnym zmianom, rozwijając się i dostosowując do potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Czy możemy mówić o kryzysie lojalnościowym? W pewnym sensie tak! Ale może być on świetnym momentem na zmiany, które ze zdwojoną siłą mogą pozytywnie wpłynąć na liczbę stałych, zadowolonych i wreszcie lojalnych klientów. W tym roku chcemy odważnie stawić czoła wszelkim trudnym kwestiom, z którymi na co dzień borykają się eksperci lojalnościowi, by wspólnie wypracować nową definicję lojalnego klienta i odnaleźć nowe sposoby na budowanie stałych i efektywnych związków właśnie w biznesie!

Jeśli chcą Państwo:

  1. UZYSKAĆ odpowiedzi na najgorętsze pytania z branży lojalnościowej;
  2. POZNAĆ wyniki jedynego w swoim rodzaju badania na temat lojalności klienta, stworzonego właśnie na potrzeby naszego Kongresu;
  3. DOWIEDZIEĆ SIĘ więcej na temat najważniejszych case studies naszego rynku;
  4. USŁYSZEĆ o najnowszych trendach lojalnościowych, które zrewolucjonizują nasz rynek;
  5. STWORZYĆ razem z ekspertami nową wizję i definicję lojalnego klienta…

…to nie może zabraknąć Państwa na 14. Kongresie Lojalności Klienta!

Do udziału w Kongresie zapraszamy Dyrektorów, Managerów i Specjalistów:

  • marketingu,
  • programów i operacji lojalnościowych,
  • customer experience management, zarządzania oraz badania doświadczeń, opinii i satysfakcji klientów,
  • badań i rozwoju, planowania i analiz,
  • zarządzania wartością klienta, utrzymania klienta,
  • sprzedaży,
  • rozwoju segmentów klientów,
  • wsparcia sprzedaży i marketingu,
  • CRM,
  • przedstawicieli agencji sales, promotion, firm BTL, agencji marketingu bezpośredniego, contact centres oraz fullfilment
  • houses
  • oraz wszystkie osoby, które są zainteresowane budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Więcej nt. Kongresu: http://konferencje.pb.pl/konferencja/783,14-kongres-lojalnosc-klienta

Rejestracja: http://konferencje.pb.pl/konferencja/783,14-kongres-lojalnosc-klienta#event_register


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl