TMT.CustomerExperience - grywalizacja

Grywalizacja24.pl objęła patronat mediowy nad konferencją TMT.CustomerExperience’13, która odbędzie się 13 czerwca (czwartek) 2013 r., na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie (ul. Książęca 4).

Zarządzanie Customer Experience (CXM) staje się wyzwaniem wymagającym wczesnego wykrywania źródeł potencjalnego kryzysu, identyfikacji problemu, wczesnej, indywidualnej komunikacji, a czasem udziału w publicznej grze rozpoczętej przez oburzonych konsumentów, aby wyciągnąć wnioski na przyszłość i być może udoskonalić procesy. Poradzenie sobie z takimi wyzwaniami jest łatwiejsze dzięki odpowiednim narzędziom.

Rozwój takich narzędzi automatyzujących i usprawniających zarządzanie Customer Experience nazywany jest czasem wyścigiem zbrojeń, zbrojeń w narzędzia Social CRM.

Grywalizacja może być jednym z narzędzi moderujących obsługę klienta i – jako część CXM – wspierającym podnoszenie poziomu satysfakcji, zadowolenia, zaangażowania i lojalności użytkowników.

Więcej informacji i formularz rejestracyjny na stronie Konferencji. Nie może Was tam zabraknąć!