Game Industry Trends 2013 12-13 września na Stadionie Narodowym w Warszawie!

Grywalizacja24.pl ma przyjemność zaprosić na Game Industry Trends 2013 jako partner mediowy Wydarzenia.

git2013 - grywalizacja

Czym są gry, w tym gry wideo ? wszyscy doskonale wiemy. Ale czy wiemy, jak bardzo są popularne? Czy będą coraz popularniejsze? W jakim kierunku mogą się rozwinąć? Czy przyszłość to gry Free 2 Play czy może mobilne produkcje na tablety i smartfony, a może gry klasy AAA? Jak można tworzyć gry? Jak wykorzystać gamifikację do zwiększania zaangażowania? Jak serious games mogą pomóc w zdobywaniu wiedzy i umiejętności? Jak rynek gier wideo wyglądał kiedyś, a jak wygląda teraz? Jak finansować produkcję gier i jak prowadzić skuteczny marketing w dobie cyfrowej i globalnej dystrybucji? Wreszcie jak osiągnąć sukces na tym niesamowicie konkurencyjnym rynku? Na wszystkie te pytania (i na wiele więcej) będzie można poznać odpowiedzi podczas tegorocznej edycji GIT 2013, podczas której zostanie również po raz pierwszy zaprezentowany najnowszy Raport Game Industry Trends 2013.

Prelegentami będą m.in.: Ellen-Jane Austin (Gameforge); Christelle Rondel (Plaine Images); Bartosz Biniecki (Vivid Games); dr Roland Klemke; Jacek Brzeziński, Krzysztof Nosek i Paweł Zawodny (Techland); Marcin Iwiński, Adam Kiciński i Michał Nowakowski (CD Projektu i CD Projekt RED); bracia Miechowscy (11 bit studios); Wojciech Ozimek (one2tribe); Krzysztof Pikiewicz (Turtle Entertainment); Marcin Przasnyski (StockWatch.pl); Kamil Sikora (Bandoneon Games); Tomasz Gop i Michał Sokolski (CI Games); oraz Piotr Żygadło (Artifex Mundi).

Opowiedzą oni m.in. o:

  • biznesie growym ? czy to ważna gałąź gospodarki w Polsce? a jak to wygląda na świecie? czy warto inwestować w produkcje gier?
  • gamifikacji ? zachęcimy wszystkich do wzięcia czerwonej pigułki i skomercjalizowania społeczności w Matrixie
  • clusterach gier ? prezentacja polskiego Digital Entertainment Cluster i francuskiego Plaine Images, czyli wskazanie drogi do najlepszego wykorzystania potencjału regionu i nie tylko.
  • grach jako potencjale edukacyjnym ? dziennikarz, twórcy gier, biznesmeni, dwóch uniwersyteckich doktorów i nie tylko opowiedzą o tym, jak uczyć grając lub grać ucząc.
  • grach społecznościowych i mobilnych ? czy są to trendy rosnące, malejące, przyszłościowe, a może… przeszłościowe?

Poza tematyką ?dużych? gier wideo, czyli tzw. produkcji AAA, pojawią się ciekawostki z rynku niezależnego (Indie) oraz mobilnego. Ten ostatni będzie głównym nowym tematem badania organizowanego przez NK.Research.

Więcej informacji na stronie Wydarzenia: http://http://www.git2013.pl/

Rejestracja na Konferencję: http://www.git2013.pl/rejestracja-na-konferencje

ZAPRASZAMY!

 

 

 

aaa