Grywalizacja to lider na liście najnowszych trendów.  Jej wykorzystanie w procesach marketingowych zostało już docenione. Pojawia się coraz częściej w planach strategicznych firm i w ogóle w biznesie. Grywalizacja to wykorzystanie mechaniki znanej np. z gier fabularnych i komputerowych, do modyfikowania zachowań ludzi w sytuacjach niebędących grami. Takie działania są zawsze zorientowane na jakiś cel, np. zwiększenie zaangażowania ludzi w pracę i poprawę osiąganych wyników. W procesie rekrutacji celem będzie ocena ujawnionych kompetencji (umiej…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków