Grywalizacja w biznesie (enterprise gamification) służy głównie aktywizacji, motywacji ludzi do działania, ukierunkowanego na realizację zadań, celów działu, sektora, firmy. Grywalizacji jednak coraz częściej przyglądają się HRowcy, upatrując w niej źródła informacji o potencjale i kompetencjach pracowników firmy, a także być może kandydatów do pracy. Wg raportu ManpowerGroup brakuje na świecie talentów ? najbardziej odczuwalne jest to w Japonii (80%). W Polsce 40% pracodawców ma trudności ze znalezieniem kandydatów o niezbędnych kwalif…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków