Czyżby szykował się przełom w systemach wsparcia klientów? Niektóre firmy już korzystają ze zgrywalizowanych rozwiązań. Czy ten pomysł ma szansę się przyjąć? Różne już były pomysły na to, w jaki sposób odejść od frustrującego klientów naciskania kolejnych klawiszy w telefonie, aby dotrzeć do pożądanej informacji albo po prostu połączyć się z pracownikiem firmy, który rozwiąże problem. Wciskanie ?1, jeśli chcesz sprawdzić stan rachunku? lub ?2 jeśli masz problem z usługą? powoduje, że klienci mają złe doświadczenia i unikają  …
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków