W 2008 roku Kauffman Foundation publikuje wyniki badań, które zmieniają sposób studiowania na całym świecie. Tradycyjne metody nauki (jak uczestniczenie w wykładach) okazują się być nieefektywnymi. Po wysłuchaniu wykładu studenci są w stanie przyswoić jedynie około 17% zawartej treści. Okazuje się, że gdy ta sama wiedza zostanie przedstawiona w formie gry komputerowej, student jest w stanie zapamiętać i wynieść z niej aż? 108%. By wspomóc światowe szkolnictwo wyższe, IBM stworzyło dedykowaną studentom kierunków informatycznych i ekonomiczny…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków