Większość klientów robiących zakupy przez internet robi to codziennie albo niemal codziennie. Wciąż jednak firmy sprzedające swoje towary tym kanałem mają problem z lojalnością klientów. Metodą na to może być uatrakcyjnienie codziennego doświadczenia zakupowego i zamienienie go w dobrą zabawę przy pomocy grywalizacji. Gamifikacyjne call to action Każdy, kto próbuje cokolwiek sprzedawać w sieci doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie wezwanie klienta do działania (call to action). W tym przypadku działaniem najczęściej…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków