McDonald?s jest jednym z grywalizacyjnych pionierów. Akcje polegające na zbieraniu stempli, fragmentów opakowań, czy naklejek należą do prostego lecz efektywnego wachlarza działań promujących sieć i wytwarzających lojalność w grupie klientów. W 2011 roku szwedzka gałąź jednej z najbardziej prestiżowych agencji reklamowych istniejących na rynku od 1949 roku ? DDB stworzyła jeszcze bardziej zaawansowany grywalizacyjny projekt dostosowany do standardów XXI wieku. Na jednym z dużych, elektronicznych billboardów umiejscowionych w centrum Sztokho…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków