Mówiąc o grywalizacji, gamifikacji, czy gryfikacji w biznesie mamy tak naprawdę na myśli zastosowanie mechanizmów z teorii gier w celu aktywizowania pracowników, czy klientów, w taki sposób, aby bardziej efektywnie niż dotychczas, a nawet możliwie najbardziej efektywnie jak na swoje możliwości  przyczyniali się do realizacji celów i misji przedsiębiorstwa. Skupiając się na genezie słowa GRYWALIZACJA z łatwością dostrzegamy, że łączy ono w sobie 2 główne elementy: RYWALIZACJĘ i GRĘ, czyli prościej mówiąc konkurowanie połączone z zabawą…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków