Przyglądając się swojej firmie/ zespołowi z łatwością zauważamy, że ludzi różni coś więcej niż wygląd, poziom wiedzy, czy doświadczenie. Zasadnicza różnica polega tym, że różnych ludzi motywują do działania nieco odmienne stymulatory. Osoby motywowane przez podobny zestaw czynników, zgodnie z teoria grywalizacji, klasyfikujemy do danego ?typu graczy?. Enterprise Gamification wyróżnia aż 9 typów graczy (pobierz za darmo poradnik ?Projektowanie grywalizacji krok po kroku?- warto się zapoznać), lecz dla mniej wtajemniczonych w problematyk…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków