Najnowszy flagowy produkt Samsunga ? Samsung S4 miał przed sobą trudne zadanie. Przekonanie rzeszy potencjalnych użytkowników, że to właśnie S4 jest lepszy od popularnego iPhone?a Apple oraz że jest bardziej zaawansowany i utylitarny od poprzedniego modelu S3 bez wątpienia nie należało do łatwych wyzwań dla marketingowców koreańskiego giganta. Zalety i walory Samsunga S4 były więc promowane zarówno w tradycyjnych papierowych i telewizyjnych mediach, insertowych wkładkach, Internecie, filmach zawierających product placement, czy na licznych branżo…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków