Hug Me i The Pepsi Like Machine to grywalizacyjne maszyny wykorzystywane w kampaniach promujących napoje sygnowane przez koncern The Coca?Cola Company i PepsiCo kolejno w 2012 i 2013 roku. Grywalizacja przytulania ? obejmij mnie, a dostaniesz nagrodę? Hug Me została zainstalowana w jednym z oddziałów państwowego uniwersytetu w Singapurze i służyła do promowania Coca Coli. Maszyna posiadała podstawową funkcję znaną z tradycyjnych automatów ? wydawała schłodzone puszki z napojem. Zamiast kupujących w wypadku Hug Me można jednak mówić o graczach, gdyż autom…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków