Jak poprawić zaangażowanie pracowników, zwiększyć konwersję w e-sklepie albo zwiększyć lojalność klientów? Na wszystko są grywalizacyjne metody. Pomysłów na to, jak wykorzystać grywalizację do wzmocnienia modelu biznesowego firmy jest mnóstwo. Od akcji lojalnościowych takich jak Samsung Nation po drobne elementy wbudowane w interfejs aplikacji ? jak poziom uzupełnienia profilu na LinkedIn. Zasadnicze metody osiągnięcia grywalizacyjnego sukcesy są cztery: 1. Nagradzanie za aktywności społecznościowe Cała rzecz polega na tym, żeby z progra…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków