HBO Polska jest nowoczesną stacją, która w celach promowania swych topowych tytułów sięga również po rozwiązania bazujące na grywalizacji. Już po zakończeniu drugiego sezonu ?Gry o tron? fani sagi mogli wziąć udział w zmaganiach o atrakcyjne nagrody w postaci gadżetów i płyt DVD związanych z uniwersum serialu. O ile zmagania odbywające się na fanpage?u HBO Polska na Facebooku  (Gamify) rozgrywające się w 2012 roku można uznać za grywalizacyjne preludium, tak kampanię promocyjną z roku bieżącego należy potraktować jako solidne rozwinięcie. ?…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków