Zakończyła się konferencja Digital Marketing Workshop. Byliśmy na niej nie tylko, jako partner medialny, ale także uczestniczyliśmy w warsztatach.
Spośród rozmaitych warsztatów adresowanych miedzy innymi do branży e-commerce, naszą uwagę zwróciły naturalnie zajęcia dotyczące gamifikacji. Wskazano na nich grywalizację jako najlepszą metodę do budowania zaangażowania klientów i partnerów biznesowych.
Na warsztatach uczestnicy nauczyli się miedzy innymi, jak skutecznie wprowadzić elementy grywalizacji do swojego biznesu i jak możliwie najwięcej na takim zabiegu skorzystać- nie tylko finansowo, ale także wizerunkowo.
Warsztaty wprawdzie nie cieszyły się dużym zainteresowaniem, ale sam fakt, że temat grywalizacji pojawił się na tego typu konferencji, świadczy o tym, że gamifikacja powoli przebija się na naszym rynku.
To dobra wróżba na przyszłość.
Enterprise Gamification Sp. z o.o.
www.grywalizacja24.pl