Można przyjąć, że romans gier i promocji produktów twa już cztery dekady. W latach siedemdziesiątych XX w. zaczęto umieszczać reklamy w grze. Kolejnym krokiem było tworzenie gier reklamowych, czyli takich, które powstały wyłącznie w celu promocji czegoś. Od pewnego czasu coraz częściej w działaniach marketingowych wykorzystuje się elementy mechanizmów gier, które stosowane w sytuacjach nie kojarzących się z grą w klasycznym ujęciu tego pojęcia, wywołują oczekiwane przez marketera efekty ze względu na zaspokajanie potrzeb uczestników oraz wp…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków