SXC.hu / kovik Jakiś czas temu pisaliśmy o dwóch przykładach zastosowania grywalizacji w projektach powiązanych z podróżami. Pierwszym był system oszczędnościowy wprowadzony przez Google, zachęcający podróżujących służbowo pracowników do samodzielnego wyszukiwania tańszych połączeń i noclegów. Drugi to grywalizacja w destination marketingu, czyli marketingu miejsc, na przykładzie gry promującej przyjazdy turystyczne do Irlandii. Jednakże to nie jedyne pomysły na wykorzystanie mechanizmów grywalizacyjnych w rozmaitych działaniach…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków