Jednym z ważniejszych mechanizmów grywalizacyjnych jest storytelling, czyli historia (fabuła), której elementem stają się uczestnicy. To dzięki niej obserwujemy większe zaangażowanie graczy, sprzyjające osiąganiu celu całego projektu. Zgodnie z ideą grywalizacji pisząc scenariusz, należy jednak zwrocić szczególną uwagę, aby nasza historia opierała się wyłącznie na pozytywnych motywatorach i wywoływała pozytywne emocje. Należy unikać scenariuszy mogących wywoływać reakcje negatywne. Anty-inspiracją do negatywnych ról może by…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków