Organizacja The Heart Foundation wdrożyła grywalizację, ponieważ pragnęła znaleźć najlepszy sposób na zwiększenie zaangażowania w korporacyjny program zdrowia, który finalnie okazał się dużym sukcesem. Przy użyciu modelu grywalizacyjnego, Heart Foundation przeprowadziła sześciotygodniowy program prozdrowotny dla swoich klientów, dzięki któremu można było śledzić i monitorować ich stan zdrowia przy użyciu Internetu, w atmosferze zabawy. ?Ogólnie rzecz biorąc sposób w jaki działa program to rejestrowanie się kadry medycznej i tworz…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków