Sezon wakacyjny skłania do podróżowania. Jednym z popularnych środków lokomocji, zwłaszcza w tak olbrzymim kraju jak USA są samoloty. Nie może więc dziwić fakt, że promujące się na globtroterską markę piwo Heineken wybrało teren lotniska, jako miejsce swej najnowszej kampanii promocyjnej. Kampania promocyjna, czy badanie behawioralne? W lipcu bieżącego roku na nowojorskim lotnisku Kennedy?ego pojawiła się maszyna sygnowana logo i kolorami Heinekena – Departure Roulette . Została ona ustawiona na 8 terminalu lotniska i umożliwiała podjęcie n…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków