Prosta i skuteczna grywalizacja … Interesującym przykładem pokazującym proste lecz skuteczne użycie działań grywalizacyjnych była kampania prowadzona w minionym roku przez fińskie Rovio i światowego potentata w dziedzinie fastfoodów ? McDonald?s. Rovio jest firmą specjalizującą się w produkcji gier mobilnych. Studio istnieje od roku 2003 (funkcjonowało wtedy pod nazwą Relude ? nazwa została oficjalnie zmieniona na Rovio w roku 2005), a jego największym sukcesem jest seria bardzo często aktualizowanych gier ? Angry Birds (Wściekłe Ptaki). Zał…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków