Groupon, jak niemal wszyscy, ma problemy z lojalnością klientów. Postanowił wyjść problemowi naprzeciw personalizując newslettery, które otrzymają jego klienci. Specjalnie dla potrzeb polskich użytkowników stworzono Smart Deals. To nowy newsletter Groupona, który ma śledzić zachowania i lokalizacje klientów po to, aby przedstawić im odpowiednia ofertę dostosowaną dokładnie do ich potrzeb. Dzięki nowemu rozwiązaniu mieszkaniec Warszawy nie zobaczy już ofert lokalnych przedsiębiorców z Gdańska na pierwszym miejscu w newsletterze, a zaintere…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków