psp - grywalizacja

SXC.hu / gugacurado

Badanie, któremu poddano 11.000 dzieci w Wielkiej Brytanii wykazało, że granie przez nie w gry wideo nie prowadzi do późniejszych problemów z zachowaniem. Granie nie ma negatywnego wpływu nawet na tak małe dzieci, jak pięciolatki.

Universytet w Glasgow regularnie ankietował matki poddawanych obserwacji dzieci, aby stworzyć obraz zachowań badanych w dłuższym okresie. Zadaniem, jakie stawiali przed sobą badacze, było sprawdzenie zależności pomiędzy czasem spędzanym prez dzieci przed ekranem, a ich ewentualnymi późniejszymi problemami emocjonalnymi. Okazało się, że czas spędzony na graniu nie ma żadnego przełożenia na negatywne zachowania, mimo że gry aktywnie angażują użytkowników, umożliwiają im większe niż np. telewizja identyfikowanie się z bohaterami przygody oraz w sposób powtarzalny nagradzają wybrane zachowania.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl