gry - grywalizacja

SXC.hu / ba1969

Zgodnie z przewidywaniami eMarketer jeszcze w tym roku większość amerykańskich odbiorców Internetu będzie korzystać z tabletów.

Duże ekrany tabletów sprawiają,że są one urządzeniami idealnymi do zastosowań rekreacyjnych, takich jak granie, oglądanie filmów lub korzystanie z mediów społecznościowych. Dlatego też gracze ceniący sobie wygodę coraz częściej sięgają po tablety, a to sprawia, że właśnie oni stają się najliczniejszą i przez to najbardziej dla marketerów interesującą grupą odbiorców kontentu. Wg raportu eMarketera, do 2017 r. liczba graczy w USA wzrośnie do 161 mln. Oznacza to przyrost o ok. 40 mln osób, czyli ok. 1/3 w stosunku do stanu obecnego.

Drugą co do liczebności grupę tabletowych odbiorców kontentu stanowić będą miłośnicy muzyki. Już teraz za pomocą tabletu odtwarza muzykę ok. 85 mln ludzi w Stanach Zjednoczonych (wlicza się tu ściąganie muzyki na dysk oraz live stream). Osoby te stanowią ok. 2/3 wszystkich użytkowników tabetów i blisko 60% słuchaczy muzyki w Internecie. Do 2017 r. liczba ta wzrośnie do 80% użytkowników tabletów.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl