publicis - grywalizacjaWedług najnowszych doniesień Google podpisało multimilionową umowę reklamową z Publicis Groupe. Umowa przypieczętowuje zobowiązanie spożytkowania milionów dolarów w przeciągu najbliższego roku na YouTube, sieć i reklamodawstwo w sieciach mobilnych. Wiele raportów spekuluje, że telewizja poniesie dzięki temu straty ze względu na to, że reklamodawcy zaczną częściej korzystać z usług wideo w sieci jako kanału informacji by dotrzeć do swoich konsumentów.

?Przez lata świat cyfrowy prosił o fundusze na konkretne cele,? powiedział Brian Terkelsen. ?Teraz nastał odpowiedni moment w czasie, gdzie zaczynamy dostrzegać nowy poziom transparencji, nowy poziom partnerstwa i docenienia wielkości korzyści, które zostają udostępnione.?

Publicis został założony w 1926 roku we Francji i jest multimilionowym przedsiębiorstwem lokowanym w grupie ?Wielkiej Czwórki? agencji reklamowych i PR-owych. Ogłosił niedawno plany połączenia się z Omnicom, kolejną firmą z ?Wielkiej Czwórki?. Ta umowa zabezpieczy pozycję grupy jako jednej z największych firm w zakresie ich działalności.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl