facebook - grywalizacjaKampanie reklamowe skoncentrowane na generowaniu like?ów mijają się z celem i nie spełniają swoich zadań. Jednym z powodów, dlaczego tak się dzieje, jest ciągły przyrost liczby fałszywych profili Facebookowych, służących do rozprzestrzeniania spamu oraz do generowania fałszywych polubień fanpage?ów czy postów przez nie tworzonych. Sztuczne profile na Facebooku są często tworzone przez firmy, które oferują właścicielom fanpage?y sprzedaż dodatkowej liczby polubień przy użyciu nieprawdziwych kont.

Marc Poirier, współzałożyciel oraz zastępca dyrektora działu rozwoju biznesowego w Acquisio twierdzi, że żadna kampania reklamowa nie powinna mieć na celu zdobywania liczby nowych like?ów. ?Marketerzy muszą zarządzać swoimi wydatkami na Facebooka tak, aby mieć na uwadze realne pomiary biznesowe, jeśli nie są oni w stanie zmierzyć sprzedaży lub wejść na stronę, to przynajmniej powinni oni zarządzać reklamami i budżetem w odniesieniu do zaangażowania użytkowników,? powiedział Poirier. ?Zarządzanie tylko i wyłącznie w celu zdobywania nowych polubień na Facebooku może przynieść opłakane rezultaty.?


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl