Na początku kwietnia Gartner wydał nową, ciekawą pozycję książkową ? ?Gamify ? How Gamification Motivates People to Do Extraordinary Things„.  Napisana przez Briana Burke, ma na celu nie tylko zdefiniowanie gamifikacji jako takiej, ale także przekazanie konkretnej wiedzy, w jaki sposób wykorzystać ją do motywowania pracowników i ogólnej poprawy kondycji przedsiębiorstwa. Autor publikacji wskazuje przede wszystkim na konieczność zmiany w systemie motywowania ludzi, nie tylko pracowników, ale i klientów –  z finansowego na emocjonalno ?doświadczeniowy. Czyli dokładnie taki, jaki oferuje dobrze zaplanowany system grywalizacyjny.

Duży nacisk położony zostaje także na edukację managerów w kierunku wprowadzania grywalizacji do strategii biznesowych. To ciekawa pozycja, do której z pewnością warto zajrzeć. Jest też dowodem na coraz większe zainteresowanie  biznesu gamifikacją i związanymi z nią zagadnieniami.  Książka została wydana przez Bibliomotion i w tej chwili kosztuje niecałe 25 dolarów. Wystąpienia autora w celu poszerzenia zagadnień przedstawionych w publikacji przewidziane są podczas Gartner Enterprise Architecture Summit w Londynie 21 i 22 maja 2014 oraz w National Harbour w stanie Maryland 4 i 5 lipca.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl