Gartner - grywalizacjaGartner oznajmił, że najprawdopodobniej aż trzydzieści trzy procent firm odnoszących największe sukcesy i plasujących się w pierwszej setce rankingu Fortune w ciągu najbliższych trzech lat będzie musiało stawić czoła ?kryzysowi informacyjnemu.?

?Panuje duża niedojrzałość związana z zarządzaniem informacjami na korzyść firmy,? mówi VP Gartnera Andrew White. ?Jest wielce prawdopodobne, że pewna grupa firm, która nie będzie w stanie zorganizować się efektywnie do roku 2020, która odmówi skupienia się na właściwościach raczej niż na narzędziach, oraz która nie będzie gotowa poddać rewizji swoich strategii informacyjnych, będzie ponosić odpowiednie konsekwencje.

Będą to te firmy, które zamiast zarządzać zebranymi informacjami tak aby czerpać zyski z ich posiadania, będą skupiały się jedynie na posiadaniu tych informacji. Samo kolekcjonowanie informacji nie wystarczy bowiem do tego, aby firma z powodzeniem wyciągała wnioski z danych, do których już posiada dostęp.

?W ekonomii cyfrowej, informacje stają się konkurencyjną przewagą firmy nad innymi organizacjami,? dodał White.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl