Gartner - grywalizacjaSprzedaż internetowa stanowi obecnie coraz silniejszy procent zysków firm, które obecne są w sieci. Według prognoz Gartner?a do 2015 roku największy nacisk firmy powinny położyć na obecność w serwisach społecznościowych i aplikacje do smartfonów. Sprzedaż internetowa bowiem zależna będzie od tych dwóch czynników do tego stopnia, że 50% zysków będzie uwarunkowanych od społecznej obecności i aplikacji mobilnych.

Dostawcy usług e-commerce każdego typu oferują już teraz mobilne funkcje takie jak kupony SMSowe, udogodnienia przeglądarek internetowych przystosowanych do obsługi przez smartfony i aplikacje mobilne przeznaczone do zakupów internetowych. Dalsze sukcesy tych sprzedawców będą przyspieszone przez stopień ułatwień zapewnionych swoim klientom w zakresie robienia zakupów w sprzedaży mobilnej.

Zadaniem przedsiębiorstw będzie określenie oczekiwań klientów w zakresie pomysłów mobilnych i społecznościowych. Firmy będą musiały skupić się na jak najbardziej przyjaznych dla konsumentów rozwiązaniach, które nie spowodują ?odlubienia? przedsiębiorstwa w serwisach społecznościowych, zrezygnowania z dostarczania ofert SMSowych lub kasowania aplikacji mobilnych.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.

www.grywalizacja24.pl