Gamification World Congress - grywalizacja

W tym roku odbywa się druga edycja Gamification World Congress, który jest obecnie jednym z najważniejszych wydarzeń poświęconych grywalizacji biznesowej, czyli stosowaniu rozwiązań mechanizmów z gier jako wsparcia procesów biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz rozwiązywania problemów.

Tegorocznymi mówcami są (między innymi): Richard Bartle, Andrzej Marczewski (Capgemini), Scott Schnaars (Badgeville), Johan Odou (Gamification World Championship), Pilar Jericó (Be-Up), Javier Borderías (BBVA), Sergio Jiménez (Game Marketing), Berni Melero (Canal +), Mónica Esteban (Juegaterapia), Isabel Andraca and Chris Brook (British Telecom), Arturo Castelló (Jugo), Victor Moreno (Bimbo), Daniel Vecino (The Hero Plan), Jaume Juan (Apesoft), Nicolás Moya (Bankinter), Dolors Reig (El Caparazón), and Jose Carlos Cortizo (BrainSINS). Podzielą się oni wynikami swoich ostatnich badań, rozważań i wdrożeń oraz przedstawią najciekawsze success stories z zakresu grywalizacji biznesowej. W programie przewidziano również warsztaty oraz prezentacje ze strony liderów grywalizacji biznesowej, dzięki którym uczestnicy będą mieli okazję zapoznania się z ostatnimi praktycznymi nowinkami za świata grywalizacji, w tym narzędziami i praktycznymi rozwiązaniami dla marketingu, human resources, HCI / UX, edukacji, product management i social media.

Więcej nt. programu Kongresu na stronie wydarzenia: www.gamificationworldcongress.com.