Gdy Nike wprowadził na rynek serię inteligentnych gadżetów dla biegaczy, świat oszalał na punkcie tego sportu. I gadżetów z nim związanych. Niemal każda z renomowanych firm sportowych wprowadziła na rynek nowoczesne opaski, zegarki, mobilne sensory i aplikacje mające na celu zdobyć serca i pieniądze potężnej grupy biegających osób. Jednym z urządzeń, które pojawiło się na rynku jest inteligentny klips sygnowany przez Fitbit ? One. FitbitOne ma postać poręcznego klipsa, który można zamontować na pasku spodni, biustonoszu lub po prostu nosić w kies…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków