blog - grywalizacja

rgbstock.com / charcoal

Nawet do tej pory istnieją firmy, które uważają, że prowadzenie bloga ich przedsiębiorstwa mija się z celem. Nie dostrzegają one potencjału blogów oraz zysków, które blogi mogą przynieść. Należy bowiem powiedzieć jasno: blogi firmowe spełniają bardzo ważne zadanie i stanowią ważną gałąź marketingu internetowego. Firmowe blogi internetowe mają funkcję nie tylko informacyjną. Oprócz dostarczania podstawowych informacji na temat produktów lub usług blogi firmowe mogą również generować zyski. Badania dowodzą, że firmy B2B, które prowadzą blogi i regularnie dostarczają nowy kontent i aktualizacje, generują o sześćdziesiąt siedem procent więcej leadów niż te, które tego nie robią. Oznacza to, że firmy B2B, które prowadzą blogi ze zrozumieniem i odpowiedzialnością, są w stanie przyciągnąć o dwie trzecie więcej osób lub innych przedsiębiorstw, które będą zainteresowane nawiązaniem dialogu z działem sprzedaży w sprawie konkretnej oferty zakupowej naszej firmy. Wówczas pozostaje jedynie rozwinięcie odpowiedniej strategii pozwalającej na zmaksymalizowanie finalizacji rozpoczętych w ten sposób rozmów.

Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl