Z globalnego badania People in Business oraz CRF Institute 59% pracodawców uważa, ża budowanie wizerunku pracodawcy i jego dalszy, perspektywiczny rozwój jest kluczową działalnością strategii HR. Badanie obejmowało odpowiedzi udzielone przez więcej niż 250 pracodawców z 32 krajów. Termin ?Employer Branding? został zainicjowany przez firmę McKinsey w 2001 roku. Employer Branding (EB) czyli budowanie wizerunku pracodawcy to wszystkie poczynania firmy, które służą do budowania wizerunku tak zwanego ?pracodawcy z wyboru?. To określenie przypisy…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków