rgbstock.com / lusi W sierpniu 2013 r. w Wielkiej Brytanii firma BrainJuicer przeprowadziła badanie Fast Track, podczas którego sprawdzano emocje wywoływane przez wybrane marki. Próbę badawczą stanowiły 52 marki ? takie jak Amazon, BBC, BP, British Airways,  Facebook, Google, Nike, Ikea, Orange,  Shell czy Tesco ? funkcjonujące w różnych dziedzinach gospodarki, np. media, handel, finanse, przemysł. Wyróżnione zostało osiem emocji wywoływanych przez marki: szczęście, zaskoczenie, strach, smutek, zniesmaczenie, gniew, pogarda oraz obojętność. D…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków