e-mail - grywalizacja

rgbstock.com / xymonau

Jak twierdzą menedżerownie wyższego stopnia z Gilt Groupe i Rent The Runway uważają, że komunikacja mailowa traci na znaczeniu jako narzędzie marketingowe e-commerce.

Spowodowane jest to faktem, że coraz mniej odbiorców otwiera maile promocyjne, szczególnie od sierpnia br., kiedy to Gmail wprowadził nowe ustawienia, które automatycznie archiwizują takie wiadomości w zakładce ?Ofery?, jednocześnie usuwając je z głównej skrzynki odbiorczej. Większości ludzi po prostu nie chce się tam zaglądać i traktują oni tę zakładkę jak jeszcze jeden folder przesznaczony na spam.

Dla marketerów ta informacja oznacza, że muszą zwrócić się ku innym techikom przyciągania uwagi, zwiększania zaangażowania i budowania lojalności. Dlatego też coraz częściej budują oni kampanie w oparciu media społecznościowe oraz komunikację mobilną. Dlatego też grywalizacja doskonale wpisuje się w ten trend, umożliwiając połączenie technologii mobilnych i elementów społecznościowych, jednocześnie wzbogacając całość o element zabawy i rywalizacji.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl