rgbstock.com / jwgeertsma Eksperci Interaktywnie.com szacują, że polski rynek e-mail marketingu będzie wart w tym roku 2014 r. ponad 137 mln PLN. Nie jest to wielki wzrost w porównaniu z 2012 r., kiedy to wydatki na ten rodzaj marketingu wyniosły, wg IAB, 128 mln PLN. Mail-marketerzy będą musieli w roku 2014 postawić na jakość mailingów, ponieważ to właśnie jakość a nie ilość będzie czynnikiem decydującym o powodzeniu kampanii. Trendami 2014 będą: optymalizacja treści na urządzenia mobilne, personalizacja kontentu i wykorzystanie big data. Enterprise Ga…
Dostęp do archiwum wyłącznie dla użytkowników zarejestrowanych w naszej bazie.
 
Aby przeczytać całość artykułu, musisz się zalogować. Jeśli posiadasz już login i hasło, wprowadź je. Jeśli nie, zapraszamy do bezpłatnej rejestracji



Posiadacze konta na portalu grywalizacja24.pl zyskują:
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do największego w Polsce archiwum wiedzy nt. grywalizacji
- bezpłatny i nieograniczony dostęp do ekskluzywnych i autorskich white papers
- możliwość sprawdzenia się w wyjątkowych testach autodiagnostycznych
- wcześniejszy dostęp do wybranych raportów i artykułów
- newsletter z informacjami z obszaru grywalizacji
- dostęp do ofert specjalnych dla naszych członków