Gmail - grywalizacjaNowe badanie Yesmail Interactive miało za zadanie przybliżyć zagadnienia marketingu e-mailowego. Dokonano pomiarów, która poczta posiada najbardziej zaangażowanych użytkowników, korzystających z niej najczęściej, oraz które grono użytkowników systematycznie się powiększa. Ustalono, że najbardziej wartościową pod tymi względami pocztą elektroniczną jest Gmail.

Dziewiętnaście procent użytkowników Gmaila było aktywnych przez ostatnie dwanaście miesięcy. Użytkownicy Yahoo stanowili czternaście procent, Hotmail ? dwanaście procent, AOL ? dziesięć procent. Więcej niż czterdzieści procent nowych subskrybentów w ostatnich trzech miesiącach 2013 roku posiadał Gmail. Z tego też powodu okazał się darmowym serwisem mailowym, którego baza użytkowników najszybciej rośnie.

Wielka czwórka darmowych dostarczycieli poczty liczy łącznie sześćdziesiąt procent subskrybentów w katalogach marketingowych, a Yahoo jest najbardziej popularny, o łącznej liczbie 23 procent użytkowników.

Badanie Yesmail zostało oparte na danych z sześciu miliardów maili reklamowych, które zostały wysłane do klientów marketingowych.


Enterprise Gamification Sp. z o.o.


www.grywalizacja24.pl